2010. október 27., szerda

Hímzések



Schila barátnőmnek készül életem első pinkeepe. Nagyon régen kész a hímzés, pikk-pakk formába is öntöttem, egyedül a felső szalaghajtogatás vette el a kedvem, mert nem olyanra sikerült, mint elképzeltem. De nem csüggedek, majd a második még jobb lesz.
My first pinkeep was made for my friend, Schila. I hate the ribbon on the top, but I belive the second will be better. :)


A pite párja is készen. Ezt elvileg tesómnak kezdtem el hímezni, hogy a barátnőinek doboztetőre kerülve és mézeskaláccsal megtöltve szuper ajándék legyen. Aztán mivel ő most mégsem szeretne hímezni, megtartom és Eszti bölcsis gondozónőinek készül belőle mézeskalácsos doboz. :) Pont ketten vannak, két tündéri Magdi néni. :)
This is the second part of CCN-Sweet threats and it will be the present for the nursey for Christmas. There were two lovely women in there and I will bake some cookies and take this stitching to the top of the boxes.

Múlt héten felmondtam a munkahelyemen és dec. 1-től máshol fogok dolgozni. Kicsit több pénz, juttatás és sokkal-sokkal kevesebb metrózás és buszozás. Volt benne egy kis rizikó, mert 70 napos felmondási határidőt nem tudott volna az új cég megvárni, de szerencsére megoldódott és elengednek előbb. Na nem a "kedves" HR-es kollégának köszönhetem, gondolhatjátok... Remélem ezzel a váltással több időm marad a hímzésre is.
Last week I decided to leave the company and continue my carrier somewhere else. It was not a difficult decison for me. The new company is in the centre of Budapest and it takes only 1/2 hour to travel. Certainly my package will be better too. :):)

6 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon szep lett a pinkeep. En is szeretnem egyszer kihimezni ezt a mintat, de hogy mikor... :) Es a torta is nagyon szep, az otlet pedig, hogy mi keszul belole, szuper.

Az uj munkahelyhez pedig sok sikert kivanok!!!

Andulka írta...

Sok sikert az új munkahelyhez! Aki mer az nyer!

A pinkeep nagyon tetszik, én még nem mertem belevágni.

Justflo írta...

Lovely stitching, beautiful colours. Good luck with your new career.

Kryx írta...

Köszi csajok! :) Muszáj volt váltani, mert Dob utca-Újpest majdnem egy óra ide és ugyanennyi vissza. A multi meg nem szereti, ha valaki korán megy haza. :)

Thanks Justflo :)

unikat írta...

Édes tündéri mintákat készítettél.
A pinkeep-ed pedig tökéletes lett!
Az új munkahelyhez pedig sok sikert kívánok!

Kryx írta...

Köszönöm Marcsi! :) Előbb-utóbb hozom a kész dobozokat is, csak el kell jutnom hobbiboltba. :)
Munka... multicéget cserélek bankra... beszerzési terület. Ott dolgozik az egyik exkolléganőm, aki szerint ég és föld a különbség. Remélem én is jól fogom magam érezni.