2010. október 1., péntek

For my bithday



A zöld színű barátnőmé, saját magának csinálta, a bordót pedig én kaptam tőle szülinapomra. Praktika újság ötlete alapján valósította meg és nagyon örültem neki, mert anyával pont arról beszéltünk pár héttel előtte, hogy van nekem egy parafatáblám, de vajon hol. Most pedig ki tudom tenni a színházbérleteket, jegyeket és nem előadás előtt 1 órával keresgetem. A képen pedig én vagyok 3 éve az anyukámmal. :)
I got this red board from my friend for my birthday and I love it. I have another one from cork but I couldn't find in my flat, I am so happy to received it! The other one is hers. I can hold my theater tickets, checks in a visible place. Thanks Judit!!! :) On the picture I am with my mum. It was my wedding day 3 years ago.

Nincsenek megjegyzések: