2010. szeptember 28., kedd

SWAP 4 with Nina




Mi kandikál itt? :) A csodaszép swap ajándékom sarka. A fénykép azért készül, hogy lássátok közelről az édes pöttyös anyagot, amivel Enikő bevonta nekem az elkészült hímzést. Szeretném igazán szépen leírni, hogy mennyire meghatott a csomagolás, (lila-zöld harmonizáló színekben), a hímzés illata (mert megszagoltam ám) és a csodaszép fonaltartó, de nem fog menni. Ezt látni kell élőben és úgy megcsodálni. Nyár óta terveztük a személyes találkozót. Készültem Esztinek cserenadrággal, hogy ha véletlenül baleset történik, bepisil, akkor ne kelljen hazarohanni. Sajnos csak 1 cserenadrágot tettem be és hát kevés volt. Így rövidre sikerült az ajándékozós találkozó. Amit Enikő nem említett, hogy Esztert is meglepték Mininővel és kapott édes kistáskát nyuszival és lepkével. :) Köszönöm az ajándékot és pótoljuk a hosszabb találkozót. :)
A fonaltartót már birtokba is vettem és itt is köszi Nina a szerencsés kezet, mely Enikőt dobta nekem. :) Hát persze, hogy megyek az 5-dik körre is veletek! :) Mondhatom, hogy veletek lányok bármikor! :)

There are my presents from Enikő in Nina's SWAP4. If you would like to get this kind of beautiful presents, please join us! :) It is the 5. round.
Enikő made a threadkeeper by hand and I am sooooooo happy to receive these. I love the pictures and the linen in lilac. We met personally with our daughters, but the time was short, so I would like to schedule a next meeting soon with Enikő. :) If you are interested in this threadkeeper or other sweet things, please visit Hababann design.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Tényleg örülök, hogy sikerült ennyire eltalálnom az ajándékot! Nem mondom, hogy nem izgultam... tekintve a "kis dög" kalandos előéletét. Várjuk a hosszabb találkozót! :)

Mylene írta...

What lovely swap!

Happy weekend!!