2010. október 13., szerda

Notebooktáska és hímzés

Most jutottam csak el idáig a héten, hogy bejegyzést írjak. Szóval, múlt héten beteg volt a kislányom és otthonról dolgoztam két napot. Hétvégén szülőknél voltunk, vittem a notebookot és a hímzést is. Vasárnap későn hazaértünk, hétfőn bejöttem dolgozni.
Kinyitom a dögnehéz táskám, a notebook dokkoló hiányzik, helyette benne van a hímzésem és a fonalas dobozom is. Gondoltam, na, akkor ma munka helyett hímezgetek kicsit. :)
Persze szereztem dokkolót és hazacipeltem a hímzéseimet... :):)
Viszont végre hímeztem, pár napon belül mutatok képeket is.
Funny thing... My daughter was ill last week and I worked at home with my notebook. We spent the weekend at my husband's parents and I took my notebook with me. Monday I wanted to start working when I realized that the docking station was at home and I brought my stitching and my threads with me. So I tought I would stitch all day instead of working. :):) Finally I found the other docking station in the office, so I worked all day without stitching...
I will show some stitching soon.

Nincsenek megjegyzések: