2008. október 7., kedd

Ügyintézés


Hát, ma szép napom volt... felfedeztem, hogy GYED-et kell igényelnem, de nem találom a születési anyakönyvi kivonatot. Megnéztem a IX. ker okmányiroda nyitvatartását és elbanduloltam ma reggel. Erre látom, hogy anyakönyvi ügyeket nem intéznek, csak hétfő, szerda és péntek. Nagy bátorsággal becsengettem és képzeljétek, elintézték nekem, kiállították a papírt. Annyira hálás voltam érte, mert így mehettem tovább. :) Nagyon pozitív élmény volt az ott dolgozók hozzáállása.

Mivel hímzést nem vettem a kezembe mostanában, illetve ami kész van, arról még nem készült kép, egy augusztusit mutatok, ami párom unokatesójának készült az esküvőre. Nem gyűrött, csak érzéki csalódás... :)

Phan, nagyon klassz a katicás minta, beleszerettem, így ez lesz rajta a táskán. Van 2 fonal, ami nincs itthon belőle, így még nem tudok nekikezdeni.
Plusz körbenéztem blogok irányában és felfedeztem a zoknikötést is Jucuu és Amotae honlapján. Azt hiszem holnap megyek fonalat venni és kipróbálom, nekem hogy megy. Csajok, annyira jó, hogy így megosztjátok a tapasztalatokat és blogról blogra járva szuper ötleteket szerezhetek. :)

2 megjegyzés:

Edit írta...

Kíváncsian várom a kész táskát, örülök, hogy teszik a minta! :)))

Kryx írta...

Pénteken megyek megvenni a hiányzó két fonalat, anya akkor kísér el. Botrány, hogy babakocsival a legtöbb boltba alig férek be...