2008. szeptember 30., kedd

Hímzéses hétvége


Hosszú hétvégét voltam otthon vidéken, csak ma jöttünk haza. A nagy tervekből annyi lett, hogy majdnem kész bogyimami Popcorn RR-es decemberi macija. Nekem ez az utolsó mintám és én már vissza is kaptam a sajátomat.
Plusz neki akartam állni az Évában vett akciós DMC táskának, de nem azt a mintát akarom ráhímezni, amit hozzá adtak. Nincs ötleteket, hogy mi mutatna jól rajta? Erről a táskáról van szó.
Schila szólt, hogy rendelni szeretne DMC fonalakat, így a héten azt is össze kell írnom, hogy mit is szeretnék. Meg intézem a GYED-et, jó lenne, ha ez is automatikusan menne és nem a kismamáknak kellene szaladgálni minden után. Hajrá bürokrácia!!

3 megjegyzés:

Edit írta...

Milyen mintára gondolsz? Másféle virágra vagy egyáltalán ne virág legyen?
Pl. Valerie Pfeiffer madárkáiból az egyik? Vagy egy Tralala minta?

Kryx írta...

Virágot nem szeretnék, valahogy az nem annyira tetszik. A Tralala mintákat nem ismerem, de akkor most utána nézek ennek is.
JJ-t gondoltam, de abból nem találtam olyat, amit táskára illőnek találnék.

Edit írta...

Küldtem neked a JJ mintát, én el tudnám képzelni ezen a táskán...