2008. szeptember 21., vasárnap

Első megjegyzés

Végre én is eljutottam idáig, hogy blogot írjak és megmutassam nektek az xszemes munkáimat, próbálkozásaimat. 5 hónapja született meg Eszter lányom, lassan kialakítjuk a napirendet, amibe szerencsére belefér a hímzés is.
Phan blogja késztetett végül arra, hogy én is nekiálljak, mert láttam nála a PIF kezdeményezést és én is szerettem volna részt venni rajta. :)

Na meglátjuk, hog ymennyire leszek kitartó blogíró és milyen munkákat tudok nektek megmutatni.

3 megjegyzés:

Edit írta...

Ide is találtam! :)
Kitehetem a blogod linkjét az oldalamra?

Kryx írta...

Persze! :) Én is kitettem a tiédet. :) És kiírtam a PIF felhívást is.

Carol Anna írta...

Üdv a blogolók csapatában!:-)
Bavallom személy szerint szeretném, Esztert megnézni "közelebbről"! Szóval várom a fotókat!:-))))