2012. január 29., vasárnap

Első befejezés - First UFO in 2012



Jó négy éve még csak az aidát ismertem és nekikezdtem az első Tatty teddy mackónak. Alig hiányzott belőle pár x, de nem tetszett a takaró összhatása, így kibontottam és színeket cseréltem. Aztán nem tetszett az aidán a mackó, szerintem szebbek hímzővásznon ezek a minták és be sem akartam fejezni. Minap lányom megtalálta, kérdezte kié és szó-szót követett, nem volt szívem nem befejezni, hiszen épp őt vártam, mikor varrtam. Most pedig nagyon örül neki, mosni kell és keretezni, hogy a falra kerülhessen. Persze kicsit szentimentális hangulatba is kerültem, elővettem a fotóalbumot és nosztalgiáztam, hogy milyen kis manó volt és mennyi örömet okozott azóta nekünk.
Csökken a félkész hímzések száma a dobozomban. :)

I started this Tatty teddy Birth sampler when I was pregnant with my daughter, Eszter. I didn't know other linen, only aida. When just few stitches were missing I didn't like the pattern on aida and would like to change it for linen. But I daughet found it, asked me who the owner is and finally I finished it to her. She loves it and we should wash and frame it.
The number of my UFO's is decreasing. :):) Yeh!

3 megjegyzés:

szkornelia írta...

Jól tetted, hogy befejezted. Igazán kedves munka.

Andulka írta...

Nagyon aranyos lett!

Kryx írta...

Köszi lányok! Még nem tudom hogyan kereteztessem.