2012. január 5., csütörtök

BÚÉK

Karácsonyi szalvétánk

Kissé lemaradva Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :)

Ősrégen nem jelentkeztem, túl sok minden történt október óta velünk, jobb, ha nem is kezdem mesélni. Majdnem munkahelyet váltottam, elkezdtünk házakat nézni, újra kötök-horgolok, a hímzés valahogy háttérbe szorult kicsit.
Év elejével visszanéztem pár régi fényképemet és elkeseredtem kicsit, hogy mennyivel vagyok nehezebb. Ráadásul a karácsonyi/újévi zsíros kaják miatt a gyomrom sem az igazi, úgyhogy diétába fogok. (nem fogok fogyókúrás blogot indítani, de majd néha mondom az eredményeket.) :)
Tavaly nem sokat hímeztem, rengeteg a félkész munkám, kötésből és varrásból is. Karácsonyra sem sok mindent készítettem el és még a giveaway ajándékkal is adós vagyok Editnek.

Azért hoztam pár képet mutatni:)

Kolléganőmnek készült a cicás hímzés Bogyimami segítségével, akitől a mintát kaptam. Tervezek még legalább egyet elkészteni ebből a sorozatból, mindig szerettem ezeket a cicusokat. :)

Óvónéniknek, szegfűszeg töltettel.

Kolléganőknek, barátnőknek ugyancsak szegfűszeggel.

Húgom kislányának babaköszöntője, ezt is karácsonyra ajándékoztam a szülőknek.

Remélem ez az év több szabadidőt hagy nekem és tudok majd mutatni kész dolgokat.

5 megjegyzés:

Edit írta...

B.Ú.É.K.!
Már hiányoltalak! Nem az ajándék miatt. Ha most nem megy, ne erőltesd! Inkább figyelj magadra, a családra!
Puszillak!

Emese írta...

Boldog Új Évet !!
Már rég írtál, szépek lettek a párnáid és az angyalkás szalvettatartó nagyon tetszik. És most olvasom, hogy te is szeptemberben voltál 35 mint én :)

Csandi írta...

BÚÉK!:) Üdv az "Idén lefogyok" táborában:)))))

Andulka írta...

Boldog Új Évet Nektek! Csoda klassz dolgokat készítettél! Remélem ebben az évben gyakrabban jössz!

Kryx írta...

Köszi lányok, nagyon örültem a megjegyzéseknek. :)

Igyekszem jönni, írni és fogyni és általában több időt fordítani a hobbira, magamra, családra. :):)