2009. július 24., péntek

Újra itt

Ez a nyár rossz hatással van rám, nem jutok gépközelbe, vagy ha igen, akkor is csak olvasásra van időm, semmi másra. Most látom, hogy majd egy hónapja írtam utoljára. Képeket is kellene feltöltenem, de majd csak hétfőn jutok el odáig.
Szinte teljesen kész a SWAP ajándékom, most csináltam ilyet először, de szerintem szép lett.
Tartozom még egy játékkal is, 10 gyümölcs-fűszer megnevezéssel, ezt is hétfőn, mikor végre korlátlan netem lesz.
Haladtam a Lanarte képpel, csináltam egy őszi samplert (ha már úgy belelendültem az őszi hímzésekbe) és belekezdtem egy gyerekfalvédőbe is. A keresztszemes magazin ABC-jét csinálom, az A, B betű teljesen kész, C-hez egy darab fonalam sincs, CS halad, Á is halad... :)

Blogokat sem olvastam régen, már úgy hiányoznak a soraitok és a szebbnél szebb alkotásaitok. De majd hétfőtől egy hétig megint aktív leszek. :)

Nincsenek megjegyzések: