2011. augusztus 25., csütörtök

Vásároltam



Kihasználva a Barka akciót vásároltam csodaszép fonalakat. Mivel még nem döntöttem el, hogy miből mi készül, így találomra vettem a gombócokból. A fentiből kezdtem bolerót kötni, olyat szerettem volna, ami könnyű, nem extra meleg, csak felkapható ruhához.

Hétfőn elegem lett abból, hogy csak a nagyobb méretű ruháim jönnek rám, így nekiálltam átreformálni az ételeimet. A bolerót már lelkesen eggyel kisebb méretben kötöm. :):)

Nagyon szeretnék egy kendőt is, de annak még nem mertem nekiállni.


I spent a lot of money for threads from Barka fonal webshop. I bought 4 type of threads for knitting and crocheting and found a nice sampler of bolero. I knitted all weekend and I will be show the result soon.

Monday I have had enough from the fact that I can wear only my bigger clothes and started a diet, so I chose smaller bolero. :) I would like a scarf also.

Nincsenek megjegyzések: