2010. január 6., szerda

Én küldtem /I sent these


Még csak most mutatom, de a karácsonyi csomagjaim megérkeztek a címzettekhez.
Gyömbéres kekszet sütöttem és mellé egy kis hímzett zsákban saját teát csomagoltam. A teakeverék tartalma: csipkebogyó, bodza, hársvirág, citrushéj, almahéj, szegfűszeg. A szegfűszegen kívül a többi saját szárítás (anyukám természetgyógyász, vele szedtük és szárítottuk).
A 6 csomagból 3-at azok a lányok kaptak, akiktől Nina SWAP ajándékait kaptam és azóta olvasom őket, a másik hármat pedig azok a lányok, akik mindig hagynak nekem megjegyzést és ezzel is lelkesítenek a további írásra. Köszönöm lányok!! :)
My little presents were received and I was very happy! I baked some gingercake and stitched a little pack with own tea-mix.
From 6 packages I sent 3 for the girls who sent me Nina SWAP's presents, another 3 girls give energy to me to write my blog. :) Thanks again!!!!

2 megjegyzés:

unikat írta...

Én köszönöm!
A süti is, és a tea is isteni volt. A zsákocska pedig megőrizve.

Edit írta...

Én is köszönöm! :)
Ma ittam meg a teát, és a sütit is megettem mellé, nagyon finom volt mindkettő! A teának egész érdekes ízvilága van.