2009. november 17., kedd

Jobb napok/ Better days

Újra itt, fényképező úgy néz ki javítható, de még nem kaptam vissza. :) Hívtak vissza dolgozni, de nincs még szívem itthon hagyni Esztert (18 hónapos múlt), így van egy hetem dönteni. A pénz persze nem jönne rosszul, de 1-1 óra oda-vissza az út, napi 8 óra meló, a 6 óráról hallani sem akarnak és még nem számoltam a túlórákkal.
Most visszakapnám a munkaköröm, mert elmegy a kolléganő, de én májussal terveztem visszamenni... akkor viszont ki tudja mit ajánlanak...
Hímzek is, kész két ajándékom, sok ötletem idén sem valósul meg, mert Eszterrel Böngészőt kell olvasni, ismeritek??


I'm back again... Stitched a lot, I'll show my photos soon... I have enough time because of my daughter, she loves reading, for example: Böngésző (I dont know the original name of this book) see the picture, do you know it?
I got a phonecall from my workplace (called back to work) and I have only one week to decide, but daily 2 hours for travelling, daily 8 hours work and I don't count with the overtimes. My daughter is only 18 months old and I really do not want to leave her at home for daily 10-11 hours.





Nincsenek megjegyzések: