2009. szeptember 25., péntek

SWAP2 with NINA


El sem hiszem, hogy a nagy blogolásban elfelejtettem megmutatni mit kaptam és mit küldtem Nina SWAP2-jében ajándékba. A téma az ősz volt. Én csanditól szuper zsepitartót kaptam csodaszép tökös mintával, trükkösen megvarrva és csokit és katicás gombokat, csipeszeket. :) Imádom őket!!!

I can not belive it!!! I forgot to show my gifts from csandi in Nina's SWAP2. I got a cool sewed tissue holder with a magnificent marrowy sampler and chocolate and ladybird buttons, clips. I love them!!!


Adni pedig tű és ollótartót adtam, saját festésű fonallal és aidával és zsugorkás gombokkal és egy Bent Creek mintával mariah-nak.

I gave a needlebook with scissors holder with own dyed thread and aida, buttons and Bent Creek sampler to mariah.

Nincsenek megjegyzések: