2009. január 8., csütörtök

2009-es kívánság




Sziasztok!!!!

Több hetes kihagyás után újra olvasok és írok! :) Mit kívántatok erre az évre?
Ahogy látom mindenkinek jól telt az év vége és sok szépséggel lettetek gazdagabbak. Én most csak egyet tudok mutatni, amit az xszemes húzáson Pergőkétől kaptam. Az ollótartóba azonnal beköltöztem és képzeljétek, hogy két kisolló is belefér egyszerre. A színeit is imádom, nagyon örültem neki. Ja és kaptam egy új horgászdobozt, így el tudtam különíteni a DMC és egyéb fonalaimat. A két ünnep között tekergettem fel őket. :) A többiről később jönnek a képek.
És az én idei kívánságom egy igazi családi karácsony hármasban a férjemmel és Esztivel, mert a 2008-as a szaladgálásról és családlátogatásról szólt és sajnos nem éreztem az ünnep meghitségét. Na majd idén! :) Sehová sem megyek.
Egyébként Eszti gyáva oroszlánként először megrettent a feldíszített fától, később lett bátrabb. Nagyon kíváncsi leszek a második karácsonyára. :)

Nincsenek megjegyzések: