2008. december 2., kedd

December

Ma szembesültem a ténnyel, hogy december van... tudom, már tegnap is az volt, de valahogy időzavarban szenvedek és észre sem vettem milyen közel kerültünk az ünnepekhez.
Azt hittem, hogy ez az év vége nyugalmas lesz és mindennel időben készen leszek, ehhez képest kapkodás van, rohangálás és minden az utolsó percre marad.
Már kétszer próbáltunk a barátnőimmel mézeskalácsot sütni, de betegség miatt elmaradt. Adventi koszorút csináltunk, szebbnél-szebbeket. A hímzések haladnak, de titkosak. A családomnak idén nem is hímzek, kivéve hugom pasiját, akinek a keresztszemes magazinban talált Manchester United-os logót csinálom meg, ma vettem hozzá piros-sárga anyagot az Ikeában. Egy párna lesz belőle, már csak idő kell hozzá, hogy kihímezzem.
Ja és persze idén először Schila76 kíséretében részt veszek a decemberi xszemes találkozón, úgyhogy a héten be kell fejeznem a húzottam ajándékát is. Schila ma azt mondta, hogy megtanul bal kézzel hímezni és akkor felváltva tudna dolgozni. Lehet, hogy nekem is ez lenne a megoldás?

Nincsenek megjegyzések: